مزیت های دستگاه ایرلس EP-270

  • EzControl 
  • نمایشگر فشار الکتریکی 
  • فیلتر منیفلود آسان بازشو EzOut
  • پیستون سرامیکی برای کارکرد و اطمینان بالا
ایرلس برقی EP270
نقد و بررسی

ویژگی های ایرلس EP 270

رنگپاش ایرلس برقی EP 270 با مکانیزم پمپ پیستونی (۲٫۷ لیتر در دقیقه) به طور مشخص برای نقاشان حرفه ای ساختمانی طراحی شده است . این دستگاه ایرلس با بهره گرفتن از تجهیرات با کیفیتی از قبیل سیستم کنترل آسان EzControl و موتور براشلس DC و همچینی پمپ سرامیکی ای که دارای خاصیت ضد خش و خوردگی بوده و عمر بسیار طولانی دارد به یک دستگاه با قابلیت اطمینان کامل در پروژه ها بدل شده است . انتخابی ایده آل برای پیمانکارانی که در پروژه های بزرگ حجم بالایی از رنگ را اسپری میکنند .

  • سیستم کنترل آسان EzControl

سیستم EzControl این پمپ ایرلس به شما این اطمینان را میدهد که در تمام مدت فن خنک کننده مشغول به کار بوده و فشار اسپری مداوم بالا و  با نبض یا پالس بسیار و همچنین پایین ترین نرخ افت فشار ( ۵% از فشار اسپری) در طول پروژه همراه با شماست 

  • نمایشگر فشار الکترونیک

راحتی مشاهده و تنظیم فشار دستگاه 

  • فیلتر منیفولد آسان بازشو EzOut

فیلتر آسان بازشو با مش ۶۰ در این دستگاه بکار گرفته شده است. این فیلتر از گرفتگی مکرر در تیپ یا نازل پاشش جلوگیری کرده و روند پیشرفت پروژه شما را بهبود میبخشد . همچنین منیفولد فیلتر برای تعویض فیلتر یا تمیز کردن آن به راحتی با دست باز شده و سپس بدون نیاز به هیچ بزاری و با دست نیز بسته میشود.

  • پمپ پیستونی سرامیکی با قابلیت اطمینان بالاتر

پیستون و سیلندر سرامیکی دارای عمر بالاتری نسبت به پیستون و سیلندر های سرامیکی دارد . همچنین پکینگ این دستگاه دارای گارانتی بوده و مواد و چرم آن از آمریکا وارد میشود . 

دستگاه ایرلس برقی EP 270 یک دستگاه کاملا حرفه ای برای پروژه های ساختمانی بزرگ است. در پروژه هایی که متراژ و حساسیت روی روند پروژه بالاست ایرلس EP 270 یک انتخاب ایده آل است . بطور مشخص سیلندر و پیستون سرامیکی که این ایرلس از آن بهره میبرد ، این دستگاه ایرلس را در مقایسه با دستگاه هایی با خروجی و توان مشابه در جایگاه بالاتری قرار میدهد . اما این مزیت نیز رایگان نیست و قیمت آن در مقایسه با سایر مدل ها افزایش میابد . همچنین پکینگ های بکار گرفته شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . دستگاه رنگپاش ایرلس برقی EP 270 ساخت HVBAN یک سازنده خوشنام و شناخته شده بوده و قابلیت پاشش انواع رنگ های ساختمانی و صنعتی و انواع عایق های رطوبتی و صوت را داراست.

سیستم کنترل آسان EzControl در عین کاربری آسان بسیار هوشمند و قدرتمند بوده و فن خنک کننده را دائم روشن نگه میدارد همچنین دور موتور را به نسبت تیپ نازل بکار گرفته شده و فشار انتخابی و خروجی دستگاه تنظیم میکند . 

در طول پروژه ها مساله گرفتگی تیپ نازل به صورت مداوم پیش می آید . با اینکه چرخش تیپ و یک اسپری میتواند این مساله را برطرف کند. اما از سرعت انجام پروژه میکاهد . در این دستگاه در سر راه خروجی رنگ و قبل از شلنگ یک فیلتر با مش ۶۰ استفاده شده که این مساله را به نحو چشمگیری کاهش میدهد. همچنین به لطف سیستم آسان باز شو EzOut تمیز کردن یا تعویض فیلتر در زمان شست و شوی دستگاه بسیار آسان بوده و به هیچگونه ابزاری نیاز ندارد و صرفا با دست به راحتی باز و بسته میشود .

دستگاه ایرلس برقی EP 270  دارای حداکثر خروجی ۲٫۷ لیتر در دقیقه بوده که خروجی  یبش از حد انتظار است. همچنین از سوزن ۰٫۰۲۵ اینچ پشتیبانی میکند که سایز بالایی برای یک دستگاه پرتابل بدون چرخ است. به همین دلیل این پمپ ایرلس میتواند انواع عایق های رطوبتی و صوتی و همچنین پوشش های زینک و اپوکسی و پلی اورتان را پاشش کند . 

برای افرادی که با دستگاههای ایرلس GRACO آشنایی دارند ؛ این دستگاه از نظر مشخصات فنی با دستگاه ایرلس STMAX 595 برابر میباشد . اما مزیت استفاده از سیلندر و پیستون سرامیکی برخوردار است . 

دستگاه ایرلس EP 270 توسط آریا صنعت وندا به همراه پکیج کامل شامل : 

۱۵ متر شلنگ رنگ – گان پاشش فیلتر دار همراه با نازل ۵۱۷ – شلنگ مکش رنگ – شلنگ برگشت رنگ -پل گان ۵۰ سانتی متری – کیت ابزار – روغن مخصوص و کارت گارانتی ارائه میگردد . پکیج های ارائه شده دارای کارت گارانتی ۱ ساله ویژه آریا صنعت وندا بوده و دارای پنج سال خدمات پس از فروش میباشد .

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
ایرلس برقی EP-230
نوشتهٔ بعدی
ایرلس برقی EP 310

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

*

code