ایرلس بادی گراکو

ایرلس بادی گراکو GRACO Airless Sprayer

ایرلس بادی گراکو اکستریم ان ایکس تی GRACO Xtreme NXT Airless Sprayer

میتوان گفت ایرلس بادی گرکو سری Xtreme  استاندارد جدیدی را در صنعت رنگپاش ایرلس به بازار ارائه داده است . در طول سالها تحقیق و توسعه دستگاه های رنگپاش ایرلس بادی گراکو توانسته است ثابت کند که رقبای خود را در بازار پمپ ایرلس بادی پست سر گذاشته است .

سری جدید ایرلس بادی گراکو که Xtreme NXT نام دارد برای مقاومت و در خشن ترین شرایط محیطی و کارایی بالا برای  با غلیظ ترین رنگ ها و پوشش های محافظ و صنعت پوشش های ضد خوردگی طراحی و آزمایش شده است. ایرلس های بادی گراکو با داشتن نسبت های مختلف تبدیل فشار و خروجی های مختلف دست شما را برای انتخاب صحیح دستگاه ایرلس با توجه به نوع پوشش و کاربرد آن کاملا باز میگذارد .

دستگاه ایرلس بادی گراکو سری Xtreme NXT با دوام طولانی مدت خود در طی سالهای بهره برداری از ایرلس بهره وری در کار شما را به مراتب افزایش میدهد. ایر موتور های جدید NXT گراکو برای کار طولانی مدت طراحی شده و در مقابل تمامی مدل های مشابه در کلاس خود برتر کامل دارد . خروجی نرم و متداوم و پر قدرت ایر موتور حرکت زیر پمپ را برای پاشش قوی ترین پوشش های ضد خوردگی تضمین میکند .

سری جدید دستگاه های رنگپاش ایرلس بادی گراکو خط جدیدی در محصولات ایرلس بادی است که به پیمانکاران پوشش های محافظت از خوردگی فلزات ، کشتی سازی ها ، واگن سازی ها و لکوموتیو سازی ها ، پیمانکاران تعمیر و نگهداری پل ها و دکل ها و … با توان بالاتری که به دستگاه ها اضافه شده است انتخاب های بهترو جدید تری میدهد.

سری جدید دستگاه های ایرلس بادی گراکو Xtreme NXT با توان و خروجی بالاتر طراحی شده اند تا پاشش ایرلس بهتر و اتمیزه کردن بالاتری برای مواد پاششی از قبیل : مواد محافظ با درصد جامد بالا ، پوشش های ۱۰۰% بدون حلال ، پوشش های ضد خوردگی ، کول تار اپوکسی ها ، پوشش های پولی یورتان ، پرایمر های زینک ریچ ، اپوکسی های پلی آمین و اپوکسی پلی آمید و … به وجود آورد

همچنین سری ایرلس بادی گراکو Xtreme NXT دسترسی راحت و سریع به ایر موتور یکپارچه و همچنین تکنولوژی ضد یخ زدگی De-icing در ایر موتور خود (قابل توجه برای استفاده در مناطق سرد سیر) را اعمال کرده است.

برخی مزایای ایرلس بادی گراکو GRACO Xtreme NXT :

  • عملکرد بی نظیر
  • ۱۰% فشار و خروجی بالاتر به نسبت هوای ورودی
  • هزینه های تعمیر و نگهداری پایین تر ( عمر دو برابری به نسبت دستگاه های دیگر)
  • عمر بالاتر قطعات با استفاده شفت سری پلاسما کوت PlasmaCoat™ و پکینیگ های سری اکستریم سیل XtremeSeal™

پمپ ایرلس گراکو

جدول مشخصات فنی پکیج های ایرلس بادی گراکو

پکیج ایرلس

جدول مشخصات فنی پمپ های ایرلس بادی گراکو

جدول مشخصات زیر پمپ ایرلس
جدول مشخصات فنی زیر پمپ های ایرلس گراکو

آریا صنعت وندا دستگاه های ایرلس بادی گراکو را به صورت پکیج کامل و همراه با کارت گارانتی طلایی یکساله وندا تولز ارائه میدهد . جهت دریافت مشاوره فنی در خصوص انتخاب دستگاه و اطلاع از آخرین قیمت ها با ما تماس بگیرید ۲۶۱۴۴۵۰۹

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
رنگپاش ایرلس برقی S3
نوشتهٔ بعدی
دستگاه پاشش فوم پلی یورتان مدل VT-E2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

*

code