دستگاه پاشش فوم پلی یورتان / پلی یوریا VT-HY1

  • مکانیزم قدرتمند هیدرولیکی 
  • بدون نیاز به کمپرسور باد و برق سه فاز
  • قابلیت تزریق و پاشش مواد دو جزئی با نسبت های مختلف :

           ۳:۱ , ۲٫۵:۱ , ۲:۱ , ۱٫۵:۱ , ۱٫۲۵:۱ , ۱:۱

  • طراحی منحصر بفرد ماژولار
  • مونتاژ و دمونتاژ سریع و ساده (ده پیچ)
  • قابلیت حمل و نقل و انبارش به صورت سه جعبه 
  • تعمیر و نگهداری آسان و اقتصادی 
  • ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
سیستم پاشش و تزریق دو جزئی

دستگاه پاشش فوم پلی یورتان مدل VT-HY1

آریا صنعت وندا اولین و تنها سازنده دستگاه های پاشش فوم پلی یورتان یه صورت تمام برقی و بدون نیاز به کمپرسور باد در ایران. این دستگاه علاوه بر پاشش فوم پلی اورتان ، قابلیت پاشش انواع کوتینگ های دوجزئی و پلی یوریا را با نسبت های اختلاط مختلف از جمله : ۱:۱ و ۱٫۲۵:۱ و ۱٫۶۶:۱ و ۲:۱ و ۳:۱ را دارا میباشد . همچنن با تعویض گان دستگاه از نوع پاشش به نوع تزریق میتوان انواع فوم و مواد آببندی و گروت های دوجزئی را در دیوار های تزریق کرد . 

طراحی دستگاه پاشش فوم پلی اورتان ساخت آریا صنعت وندا به صورت کاملا برقی و تکفاز بوده که این قابلیت را به مجریان پاشش فوم میدهد را در تمامی پروژه ها و بدون نیاز به تامین کمپرسور هوا و یا برق سه فاز این دستگاه را به کار گیرند. این دستگاه نیروی الکتریکی را از طریق سیستم برقی-هیدرولیکی قدرتنمد خود تبدیل به حرکت رفت و برگشتی مورد نیاز برای پمپ های پیستونی  دستگاه کرده و فشار دو جزء مواد برای پاشش یا تزریق تا ۳۵۰ بار افزایش و دبی نهایی خروجی ۱۸ لیتر در دقیقه را به مجری میدهد. شایان ذکر است که برای پاشش یا تزریق فوم پلی یورتان یا سایر مواد حداکثر فشار ۲۵۰ بار کاملا کفایت میکند . فشار دستگاه از ۲۰ تا ۳۵۰ بار با دقت ۵ بار و دبی خروجی از ۳ تا ۱۸ لیتر در دقیق با توجه به نیاز مجری و  شرایط پروژه قابل تنظیم میباشد . 

دستگاه پاشش فوم پلی یورتان و تزریق مواد آببندی ساخت آریا صنعت وندا به صورت کاملا ماژولار طراحی شده که علاوه بر کاهش بسیار چشمگیر هزینه ها ، سرویس و تعمیر و نگهداری را بسیار ساده کرده و در صورت بروز هر اشکال در هر قسمتی از دستگاه ، قطعه معیوب به تنهایی از سیستم جدا شده و تعویض میگردد . همچنین طراحی اسکلت بدنی دستگاه به نحوی است که با باز و بست ۱۰ پیچ و مهره دستگاه به سه بخش دموتاژ شده و در سه جعبه چوبی به صورت کاملا ایمن به محل پروژه حمل و در محل پروژه مجددا مونتاژ میگردد . این قابلیت به دلیل طراحی اصولی در استاکچر و همچنین بهره گیری از اتصالات کوپلینگی و سوکت های نظامی در اتصال بخش های هیدرولیکی و الکتریکی دستگاه حاصل شده است. همچنین این دستگاه پاشش فوم و پلی یوریا آریا صنعت وندا در عین طراحی پرتابل و قابل حمل به دلیل مکانیزم قدرتمند هیدرولیکی و فشار بالای پمپ های مواد خود میتواند تا ۱۸۰ متر شلنگ (هر جزء ۹۰ متر) را بدون افت فشار پشتیبانی کند که باعث کاهش نیاز به جابجایی دستگاه و افزایش سرعت پیشرفت پروژه میگردد . همچنین مجریان عزیز میتوانند دستگاه را در پشت وانت و یا یک اسکید که توسط خودرو بکسل میشود نصب کرده و تا نزدیکی محل پاشش حمل و الباقی فاصله را از متراژ شلنگ استفاده کنند و عمیات پاشش فوم پلی اورتان را در پروژه ها انجام دهند.

 

دستگاه پاشش و تزریق فوم پلی اورتان ساخت آریا صنعت وندا دارای ۱۸ ماه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد . 

جهت دریافت مشاوره و خرید دستگاه با ما تماس بگیرید ۰۲۱۲۶۱۴۴۵۰۹- ۰۹۱۰۲۲۶۱۰۲۸

دستگاه فوم پلی اورتان
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دستگاه ایرلس برقی STMax II 395 PC Pro
نوشتهٔ بعدی
ایرلس برقی STMAX II PCpro 495

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

*

code