سنباده زن برقی

سنباده برقی چرخشی

سنباده زن برقی چرخشی

امروزه به دلیل افزایش اهمیت سرعت پیشرفت کار در تمامی پروژه های ساختمانی سنباده زن های برقی کاربرد بسیاری پیدا کرده اند . اولین مدل سنباده زن های برقی ، مدل سنباده زن لرزان هستند که همچنان در صنعت ساختمان و سایر صنایع مرتبط کاربرد دارند. دستگاه های سنباده لرزان دارای یک موتور ویبراتور هستند با بدنه ای شبیه به رنده نجاری. این دستگاه با ایجاد لرزش در مقطع سنباده که در کف دستگاه نصب میشود باعث ایجاد عمل باربرداری در سطح مورد نظر میگردد . اما وزن زیاد دستگاه و همچنین ارتعاش حاصل از موتور ویبراتو فشار بسیار زیادی به دست و گردن اپراتور  مخصوصا هنگام سنباده کاری سقف وارد میآورد. همچنین برای سنباده کاری سقف و سطوح خارج از دسترس باید از نردبان یا تخته و بشکه استفاده کرد. نکته ضعف دیگر سنباده زن های لرزان تولید گرد و خاک زیاد است که در محیط پخش شده و بر سر و صورت اپراتور میریزد و تنفس میگردد. 

سنباده زن های چرخشی دارای یک صفحه چرخان هستند که با موتور دستگاه با نیروی برق چرخشی با سرعت بالا رو روی صفحه سنباده ایجاد میکند. با قرار گرفتن دستگاه روی سطح کار ، چرخش صفحه سنباده عملیات باربرداری و سنباده کاری را انجام میدهد. سنباده زن های برقی چرخشی  دارای مزایای زیادی نسبت سنباده زن های لرزان هستند. اولین مزیت آنها این است که چرخش صفحه سنباده جایگزین لرزش شده است. بنابراین اپراتور از اثرات طاقت فرسای ارتعاش رهایی یافته و میتواند با خستگی کمتر ساعت بیشتری را صرف کار کند. دوم اینکه بسیاری از مدل های سنباده زن چرخشی دارای موتور مکنده و کیسه جمع آوری گرد و خاک سرخود بوده و یا به یک دستگاه مکنده (جارو برقی) از طریق یک لوله خرطومی متصل میگردند . بنابراین گرد و غبار حاصل از سنباده کاری در کیسه یا در جارو برقی جمع شده و در محیط پراکنده نمیشود. سومین مزیت سنباده زن چرخان نسبت به لرزان در مدل های دسته بلند آنهاست که میتوان سطوح سقف و بالای دیوار را از زمین و بدون نیاز به نردبان یا تخته و بشکه سنباده کاری کرد. همچین طراجی نگهدارنده صفحه به نحوی است که همواره مقطع سنباده روی سطح کار عمود است و بنابر این سطح کار به بهترین شکل ممکن و بدون ایجاد پستی و بلندی و یکنواخت سنباده کاری میشود. نکته آخر اینکه سرعت چرخش صفحه سنباده بسیار بالا بوده و عملیات سنباده کاری با سرعت چندین برابر سنباده های لرزان سنباده کاری میشود .

وندا تولز در ارائه دستگاه های سنباده زن برقی چرخشی پیشرو بوده و دستگاه های خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه میکند.

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
سنباده زن برقی چرخشی دسته بلند
نوشتهٔ بعدی
گان ایرلس HB132 بدون فیلتر ۳۷۰BAR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

*

code