نوع دستگاه  پمپ رنگپاش ایرلس برقی تکفاز 
شماره مدل  EP 230
حداکثر خروجی ( لیتر بر دقیقه ) ۲٫۱
حداکثر فشار (bar) ۲۱۰
نیروی محرکه : برق تکفاز شهری ۲۲۰V,50HZ  ۱۱۰۰W
حداکثر سایز نازل خروجی  ۰٫۰۲۳
ایرلس برقی
نقد و بررسی دستگاه ایرلس EP-230

شرح ویژگی های ایرلس برقی EP 230

۱- موتور براشلس DC :

موتور براشلس (بدون ذغال) DC استفاده شده در این دستگاه موجب میشود دستگاه هیچگاه نیاز به تعویض ذغال یا سایر سرویس ها پیدا نکند. همچنین بدون تفاوت در سرعت کم یا زیاد با بهره وری بالا کار میکند . همچنین موتور استفاده شده در این مدل نسبت به دستگاههای هم رده خود از توان بالاتری برخوردار است.

۲- سیستم کنترل هوشمند :

سیستم کنترلی هوشمند این دستگاه یک الگو و عرض پاشش یکنواخت و یکدست را با خود به ارمغان می آورد . با استفاده از نمایشگر دیجیتال سیستم کنترل پمپ ایرلس EP-230 به راحتی میتوانید فشار پاشش دستگاه را بخوانید و در صورت نیاز تغییر دهید . 

۳- شاسی استنلس استیل :

شاسی استنلس استیل بکار گرفته شده در پمپ رنگپاش ایرلس EP230 علاوه بر زیبایی و طول عمر بالا به نحوی طراحی شده است که دستگاه تعادل بسیار خوبی داشته باشد و بتوانید شلنگ رنگ را هم ه دور آن بپیچید .

۴- طراحی ساختار ماژولار :

طراحی این دستگاه ایرلس به صورت ماژولار بوده و باعث راحتی و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری میگردد . 

۵- فیلتر رنگ آسان بازشو :

فیلتر استفاده شده در منیفولد رنگ این ایرلس باعث کاهش چشمگیر بروز گرفتگی در نازل پاشش میشود . همچنین تعویض آن بسیار آسان بوده و با دست و بی نیاز از هرگونه ابزار انجام میشود .

۶- پیستون بلند :

پیستون بلند و پایین دستگاه باعث افزایش چشمگیر قدرت مکش دستگاه در هنگام استفاده برای پوشش های غلیظ تر میشود .

ایرلس EP 230

دستگاه رنگپاش ایرلس EP230 ساخت کمپانی معتبر HVBAN یک دستگاه ایرلس برقی پرتابل تمام حرفه ای است . این دستگاه مدل میانی دستگاه های حرفه ای بوده و برای پروژه های مسکونی و  ساختمانی کوچک و متوسط و حتی بزرگ کاملا مناسب است . همچنین طراحی پرتابل آن موجب راحتی حمل و نقل دستگاه در پروژه و بین پروژه ها میگردد . این دستگاه ایرلس برای پاشش انواع رنگ های سبک و نیمه سنگین و سنگین از قبیل کلیه رنگ های ساختمانی و لاک ها و لاتکس ها و همچنین پوشش های ضد حریق و ماستیک ها کاملا مناسب است .دستگاه در فضا های داخلی و خارجی و حتی در فضا های گرم با تابش آفتاب قابل استفاده میباشد .

در این دستگاه سیستم کنترل هوشمند  همراه با میکرو پروسسور و سسنور فشار دقیق بکار گرفته شده است.در دستگاههای ایرلس فاقد سیستم هوشمند ، فشار پاشش در طول کار به طور مرتب نوسان کرده و موجب کاهش و افزایش مکرر عرض الگوی پاشش و میزان ضخامت رنگ در طول پاشش میشود. اما در این دستگاه به لطف وجود سیستم کنترل هوشمند بکار گرفته شده الگو و عرض پاشش با انتخاب هر نازلی که بازه فنی دستگاه باشد به درستی و کامل انجام میشود و همچنین نوسان فشار اتفاق نمیافتد. بنابر این کیفیت خروجی کار بسیار افزایش می یابد و سطح کار یک دست و یکنواخت میشود . همچنین گرد رنگ ایجاد شده به مراتب کاهش میابد .  این دستگاه از نظر قدرت موتور از دستگاه EP-210 که مدل پایه ایرلس های حرفه ای است قدرتمند تر بوده و مدار بورد الکترونیک کنترلی آن هم از EP-210 پیشرفته تر میباشد .

ایرلس EP230 حداکثر تا سوزن دستگاه  ۰٫۰۲۳ اینچ را پشتیبانی میکند که نشان از خروجی خوب و پایدار آن دارد . برای آن دسته از مصرف کنندگان که با دستگاه های ایرلس GRACO آشنایی دارند میتوان گفت به طور کلی پمپ ایرلس EP230 دارای مشخصات فنی دقیقا برابر با پمپ ایرلس GRACO STMAX 495 میباشد .

دستگاه ایرلس برقی EP230 توسط آریا صنعت وندا به همراه پکیج کامل شامل : ۱۵ متر شلنگ رنگ – گان پاشش فیلتر دار همراه با نازل ۵۱۷ – لوله مکش رنگ – پل گان ۵۰ سانتی متری – کیت ابزار – روغن مخصوص و کارت گارانتی ارائه میگردد . پکیج های ارائه شده دارای کارت گارانتی ۱ ساله ویژه آریا صنعت وندا بوده و دارای پنج سال خدمات پس از فروش میباشد . 

جهت دریافت مشاوره خرید تماس بگیرید ۰۹۱۰۲۲۶۱۰۲۸

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
ایرلس برقی EP 210
نوشتهٔ بعدی
ایرلس برقی EP 270

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

*

code