نوع دستگاه دستگاه ایرلس برقی تکفاز
شماره مدل EP 205
حداکثر خروجی ( لیتر بر دقیقه ) ۲٫۱
حداکثر فشار خروجی (bar) ۲۱۰
نیروی محرکه : برق تکفاز شهری ۲۲۰V,50/60HZ   ۹۰۰w/1.2HP
حداکثر سایز نازل خروجی  ۰٫۰۱۹
نقد و بررسی

دستگاه ایرلس برقی نیمه حرفه ای HVBAN EP-205

دستگاه ایرلس برقی EP205 یک دستگاه ایرلس نیمه حرفه ای با کارایی بالاست . پیمانکاران صنعت رنگ از این دستگاه برای رنگ آمیزی پروژه های کوچک و متوسط استفاده میکنند. دستگاه ایرلس EP205 برای پاشش انواع رنگ های پایه آب و پایه حلال با ویسکوزیته پایین از قبیل رنگ های پلاستیک و اکرلیک و روغنی و فوری مناسب است. طراحی این دستگاه ایرلس برای فضاهای داخلی بوده اما استفاده از آن در فضای خارجی به خوبی امکان پذیر است . با توجه به وزن پایین و حجم کم این دستگاه ایرلس آن را به یک انتخاب خوب برای پروژه هایی که دستگاه در طول اجرای پروژه باید به طور مرتب جابجا شود تبدیل کرده است . این دستگاه فاقد سیستم کنترل بورد الکترونیک و سنسور برای کنترل فشار سیستم میباشد . در مقابل از یک مکانیزم کنترلی بسیار ساده و کارا شامل پاپت و میکروسوییچ استفاده میکند. عدم وجود سنسور فشار در این دستگاه ایرلس نگهداری از آن را آسان تر کرده و برای افرادی آماتور انتخاب مناسبی است .

این دستگاه ایرلس حداکثر سایز سوزن ۰٫۰۱۹ اینچ را پشتیبانی میکند که به در مقایسه با سایر مدل ها میزان پایینی است اما با توجه به مورد استفاده این دستگاه ایرلس که برای رنگ های سبک طراحی گردیده است عددی قابل قبول میباشد . برای آن دسته از مصرف کنندگان که با دستگاه های ایرلس GRACO آشنایی دارند میتوان گفت به طور کلی پمپ ایرلس EP205 دارای مشخصات فنی دقیقا برابر با پمپ ایرلس GRACO STMAX 390 میباشد .

دستگاه ایرلس EP205 توسط آریا صنعت وندا به همراه پکیج کامل شامل : ۱۵ متر شلنگ رنگ – گان پاشش همراه با نازل ۵۱۷ – لوله مکش رنگ – پل گان ۵۰ سانتی متری – کیت ابزار – روغن مخصوص و کارت گارانتی ارائه میگردد . پکیج های ارائه شده دارای کارت گارانتی ۱ ساله ویژه آریا صنعت وندا بوده و دارای پنج سال خدمات پس از فروش میباشد . 

, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دستگاه های ایرلس برقی HVBAN
نوشتهٔ بعدی
ایرلس برقی EP 210

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

*

code