ایرلس برقی Classic 390 PC

نوع دستگاه ایرلس برقی
مدل دستگاه ۳۹۰ classic PC
سازنده  GRACO
حداکثر فشار ۲۰۷ bar
حداکثر خروجی ۱٫۸ لیتر در دقیقه
حداکثر سایز نازل  ۰٫۰۱۹
سایز خروجی شلنگ ۱/۴ اینچ
زیر پمپ ایرلس
نقد و بررسی

دستگاه ایرلس برقی ۳۹۰ Classic Proconnect

نسل جدید رنگپاش های ایرلس سری کلاسیک با سیستم اتصال پیشرفته (ProConnect) بهبود پیدا کرده اند. این سیستم جدید که قابلیت تعویض سریع و آسان بخش پمپ دستگاه را در حین انجام پروژه فراهم کرده است موجب میشود تا این دستگاههای کوچک برقی بیش از پیش قابل اعتماد بوده و ارزش بالاتری نسبت به مدل های قبلی پیدا کنند. 

ایرلس Classic PC 390 یک دستگاه کارآمد برای حرفه ای ها است که به تازگی روانه بازار شده است ، مناسب برای پروژه های مسکونی میباشد . تکنولوژی و کیفیت پمپ این دستگاه در طی سالها بر مصرف کننده ثابت شده و بر روی تمامی مدل های کلاسیک قرارگرفته است این دستگاه را یک انتخاب خوب برای پیمانکارانی که حجم زیادی از رنگ های ساختمانی را به طور پیوسته پاشش میکنند بدل کرده است . 

پمپ ایرلس ۳۹۰ Classic PC برای رنج گسترده ای از رنگ ها و کوتینگ های سبک تست شده و گواهی دریافت کرده است . از قبیل : رنگ های اکرلیک ، پرایمر ها ، انامل ها ، لاک الکل ، وارنیش و رنگ های پلاستیک

اتصال پیشرفته ProConnect™

اگر در هنگام کار هرگونه خرابی در دستگاه ایرلس مشاهده کردید ، زیر پمپ دستگاه خود را یه راحتی در سه مرحله به ترتیب زیر باز کرده و با یک زیر پمپ دیگر تعویض کنید. به این ترتیب دیگر در هنگام انجام کار اتلاف وقت و سرمایه انسانی نخواهید داشت .

۱- مهره کلمپینگ را شل کنید

۲- دریچه جلویی دستگاه را باز کرده و پمپ را بیرون بکشید 

۳- شلنگ های مکش و خروجی را باز کنید

کنترل فشار متغیر 

شما میتوانید برای پاشش رنگ با غلظت هایی مختلف فشار دستگاه را با استفاده از نشانگر کنترل فشار تغییر داده و در فشار مناسب تنظیم کنید

لوله مکش با مهره هرز گرد

استفاده از مهره هرزگرد در لوله مکش این سری از دستگاه های ایرلس باعث راحتی اپراتور در باز و بست و نظافت دستگاه میگردد. همچنین این مهره باعث میشود که لوله مکش به درستی در جای خود قرار گرفته و به اصطلاح دستگاه هوا نکشد . 

پمپ پیستونی قابل اعتماد  

پمپ پیستونی قابل اعتماد و ثابت شده این دستگاه با پکینگ های دارای تکنولوژی V-Max Blue™ دارای طول عمر بالا میباشد . 

شیر مکش با قابلیت دسترسی سریع ، شست و شوی دستگاه و در صورت نیاز خارج کردن آلودگی را از داخل پمپ ایرلس بسیار آسان کرده است . 

فیلتر آسان بازشو

فیلتر بزرگ به کار گرفته شده از گرفتگی در تیپ در هنگام کار با ایرلس جلوگیری کرده و کیفیت نهایی کار را افزایش میدهد

طراحی این فیلتر به نحوی است که ناخالصی های رنگ در قسمت بیرونی فیلتر بوده و به آسانی با مقدار کمی آب یا حلال تمیز میشود. فیلتر دچار گرفتگی نخواهد شد

فیلتر این دستگاه به صورت عمودی در نظر گرفته شده و به راحتی با نیروی دست باز و بسته میشود .

, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
ایرلس برقی EP 350
نوشتهٔ بعدی
دستگاههای ایرلس برقی گراکو GRACO

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

*

code